Oferta

Nasza oferta

Specjalizujemy się w rozwiązaniach Enova    Zajmujemy się także szeroko pojętymi usługami z zakresu IT

System enova365 jest dostępny w trzech odmianach funkcjonalnych – aby dokładnie odwzorować w możliwościach systemu potrzeby małych, średnich i dużych firm.
Oznaczono je kolorami srebrnym, złotym i platynowym.  Taki model pozwala nie tylko łączyć moduły w różnych wariantach, ale też rozwijać system wraz z rosnącymi potrzebami firmy.  Przejście między wariantami odbywa się na zasadzie dodania funkcjonalności z wyższego wariantu za różnicę w cenie.

Niepodważalnym atutem jest elastyczność zakupu licencji ERP Enova365. Możliwość korzystania w abonamencie miesięcznym lub rocznym, płacąc tylko za wykorzystywane w tym okresie licencje, albo zakup licencji na własność.

Technologia

System ERP
PLATFORMA PROGRAMISTYCZNA

Ponad dekadę temu zdecydowaliśmy się na technologię Microsoft i najbardziej dynamicznie rozwijaną platformę programistyczną .Net. I dziś - już w oparciu o .Net 4 tworzymy nowe wersje enova365. Używamy JavaScript, C# i WCF, wykorzystujemy bazy danych Microsoft SQL i MySQL. Jeśli projektujemy dla środowiska webowego, wybieramy HTML5. Sami korzystamy z urządzeń mobilnych, dlatego myślimy o użytkownikach tabletów i smartfonów. ERP w chmurze, dostępne przez przeglądarkę internetową, to naturalny kierunek naszego rozwoju.
Enova365
MOŻLIWE KONFIGURACJE

Dostępna jest wersja okienkowa oraz przeglądarkowa w chmurze publicznej (Windows Azure) dostarczanej przez Soneta lub chmurze prywatnej. Możliwość instalacji wersji hybrydowej: wersja okienkowa + wersja przeglądarkowa – gdzie wszystko pracuje na jednej bazie danych, w ramach jednej instalacji.
Oprogramowanie ERP
ARCHITEKTURA

Enova365 buduje w firmie spójne środowisko informatyczne w oparciu o biznesowe know-how. Realizacja codziennych obowiązków przedsiębiorstwa zostaje w procesie wdrożenia przeniesiona do otoczenia komputerowego. System ma trzywarstwową konstrukcję. Informacje są przechowywane w bazie danych, kontekst dla informacji zapisywanych w systemie zapewnia rozwijana logika biznesowa, a dostęp do nich umożliwia funkcjonalny interfejs.

 

Cennik

Wybierając system enova365, dostarczasz firmie wygodny interfejs, zgodność z polskim ustawodawstwem, biznesowe know-how
oraz proste reguły aktualizacji.

System ERP enova365 ma otwartą strukturę. Każdy moduł przeznaczony jest do wspierania określonego aspektu działalności firmy: zarządzania kadrami, rachuby płac, ewidencji środków pieniężnych, fakturowania, gospodarki magazynowej, sprzedaży, prowadzenia księgi inwentarzowej, księgowości itp. Dzięki odpowiedniemu doborowi aplikacji i ich precyzyjnej konfiguracji na etapie wdrożenia otrzymują Państwo system idealnie dostosowany do potrzeb firmy.

Cennik enova365 otrzymasz kontaktując się z nami:

solidcomp@solidcomp.pl

Rozwiązania autorskie

Tworzymy moduły specjalizowane, przenoszące dane pomiędzy programami różnych producentów np. dokumenty handlowe z popularnych programów magazynowych do modułu księgowego Enova365,.

Dzięki zastosowaniu takich elementów, możliwe jest użytkowanie wybranych przez siebie modułów różnych firm, bez konieczności zakupu całego zestawu programów.

Jest to szczególnie przydatne dla: biur rachunkowych, które obsługują klientów majacych systemy różnych firm lub firm używających specjalistycznego oprogramowania magazynowego lub zarządzającego.

Zajmujemy się programowaniem raportów, cech i indywidualnych rozwiązań ułatwiających pracę z systemem Enova365.
Zamówienia: zamowienia@solidcomp.pl
Telefon: 22 6781213

 Rozwiązania dla Enova365.

 

SolidCompIMPORTER Sprzedaży

Program konwertuje Faktury i Korekty sprzedaży, wyeksportowane z aplikacji:

WAPRO MAG - Asseco Business Solutions S.A

Optima - COMARCH

RaksSQL - RAKS

Subiekt - iNSERT

jak również z plików o strukturze:

.Jpk VAT

.Jpk FA


Cena Importera: 2 000,- netto + podatek VAT.
W przeciągu roku bezpłatne aktualizacje.
Koszt aktualizacji terminowej ( rocznej ): 500,- zł netto.
Koszt aktualizacji po terminie: 1000,- zł netto.

pobierz opis/instrukcję – programu SolidCompIMPORTER

 

SolidCompIMPORTER Zakupów

Program konwertuje Faktury i Korekty zakupu, wyeksportowane z aplikacji:

WAPRO MAG - Asseco Business Solutions S.A

Optima - COMARCH

RaksSQL - RAKS

Subiekt - iNSERT

jak również z plików o strukturze:

.Jpk VAT


Cena Importera: 2 000,- netto + podatek VAT.
W przeciągu roku bezpłatne aktualizacje.
Koszt aktualizacji terminowej ( rocznej ): 500,- zł netto.
Koszt aktualizacji po terminie: 1000,- zł netto.

 

Pakiet Importerów Sprzedaży i Zakupów w cenie 3 000,- zł netto

Usługi IT

Problemy techniczne, szczególnie te nieoczekiwane, mogą narazić firmę na opóźnienia a w rezultacie doprowadzić do strat finansowych. Jeżeli macie Państwo problem ze sprzętem, oprogramowaniem czy np. pocztą elektroniczną to służymy fachową pomocą. Wystarczy zadzwonić…

OUTSOURCING IT

Sprawowanie opieki nad częścią lub całością infrastruktury informatycznej czyli outsourcing IT to usługa, która pomoże Państwu zmniejszyć koszty osobowe. Powierzając nam opiekę nad tym obszarem działalności firma może skupić się na tym co dla jej funkcjonowania jest priorytetowe. My zagwarantujemy, że infrastruktura informatyczna będzie działała bez zarzutu.

Swoją pracę rozpoczniemy od audytu infrastruktury co pozwoli nam na ustalenie faktycznego stanu informatycznego. Po uzyskaniu tych informacji przedstawimy Państwu propozycje ewentualnych zmian, które chcemy wprowadzić po to aby wszystko działało perfekcyjnie. Dalsza forma współpracy zależy od Państwa a także specyfiki firmy. Warunki umowy ustalane są indywidualnie. Dostosujemy się do potrzeb każdej firmy.
Umowa precyzyjnie określa czas usunięcia ewentualnych awarii, dając naszym Klientom pewność, że usługa będzie wykonana według wcześniej ustalonych warunków.

 

Oferta opiera się na czterech podstawowych poziomach reakcji na awarię:

  • Poziom profesjonalny - czas reakcji na awarię do 4 godzin
  • Poziom zaawansowany - czas reakcji na awarię do 6 godzin
  • Poziom standardowy - czas reakcji na awarię do 12 godzin
  • Poziom podstawowy - czas reakcji na awarię do 24 godzin

 

Możemy również zawrzeć umowę w formie ryczałtu, czyli na określoną ilość godzin w miesiącu (godziny nie wykorzystane, nie przechodzą na następny miesiąc). Jeżeli w danym miesiącu okaże się, że ilość godzin określonych w umowie jest niewystarczająca, mogą je Państwo dokupić po atrakcyjnej cenie przewidzianej tylko dla naszych stałych klientów.

 

Cennik usług

Usługa Oddział Warszawa
Usługa informatyczna u Klienta (1h) 350 PLN
Usługa informatyczna przez internet (1h) 300 PLN
Jeden dzień roboczy 8h (830-1630) 2000 PLN
Usługi programistyczne (1h) od 500 PLN
Usługi w godź: 1630 – 830 + 50%
Usługi w dni: wolne od pracy / świąteczne +100% / +200%

Podane ceny są cenami NETTO.
Podane ceny zawierają koszt dojazdu na terenie Warszawy.

 

Tworzenie stron www

W procesie tworzenia stron internetowych ściśle współpracujemy z firmą

Netmax

Proponujemy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne połączone z użytecznością i szybkością działania.
Każdy projekt jest przygotowywana pod indywidualne oczekiwania klienta.

 

Zobacz więcej