Nowa wersja 1910.1.2

Szanowni Państwo,

Została opublikowana wersja 1910.1.2 enova365.

Opublikowana wersja zawiera dwie główne zmiany dotyczące:

Wersja 1910 zawiera istotne zmiany w module Handel i Księgowość dotyczące wprowadzanego od 01.11.2019 obowiązku stosowania Mechanizmów Podzielonej Płatności dla szerokiej grupy towarów i usług w większości dotychczas rozliczanych w procedurze odwrotnego obciążenia. Oprócz dostosowania do zmian przepisów wersja zawiera również wiele nowych i zmienionych funkcjonalności w poszczególnych modułach.

Zmiany w wersji 1910

Mechanizm Podzielonej Płatności - istotne zmiany w module Handel, Ewidencja dokumentów i Ewidencja środków pieniężnych wynikające z potrzeby dostosowania do zmian przepisów obowiązujących od 01.11.2019;
Korekty zbiorcze w module Handel;
Dekrety zamknięcia okresu w module Księgowość;
Definiowalne formularze zapłat w Ewidencji środków pieniężnych;
Rozbudowa mechanizmów pobierania danych z GUS w module CRM;
Mechanizmy seryjnego dodawania dokumentów do zadań i zdarzeń CRM;
Kolorowanie wskaźników w oparciu o referencje do innych wskaźników w module BI;
Kopiowanie wizualizacji w module BI.

Uwaga!

Przypominamy o zakończeniu wsparcia dla enova365 działającej w połączeniu z SQL Server 2008 i 2008 R2.


Pozostałe zmiany w wersji 1910.1.2. zostały opisane w ulotce. 

 

Zobacz ulotkę do wersji 1910.1.2

Pobierz wersję 1910.1.2 (standard)